スポンサーサイト





SPONSORED LINK



"Again" by TKs 訳 歌詞



"Again"


by TKs


It's supposed to be a hopeful morning,
a bright morning, but on my cheeks
there're traces of tears' streaks
On a day like this,
Morning lights are a little bit hard to me



希望に満ちた朝
キラキラと輝く朝
そうなるはずだったのに
私の頬には涙の跡
こんな日は
少しだけ朝日がつらすぎる



I didn't mean to get so weak
I've decided to be much stronger
Have no idea where real me has gone
Want to get back to who I was


弱い自分
そんな私になるつもりなんてなかったのに
もっと強くなるって決めたのに
どこに行ってしまったの
本当の私は
取り戻したいよ
あの頃の私を


Because I couldn't resist what you said
couldn't make believe myself
I just hate who I am now
You don't know what I'm feeling


あなたの言葉には逆らえなかったから
自分を偽ることはできなかったから
大嫌い
今の私
あなたは知らない
私の気持


So I gonna get naked again
And go get what I've missed
To be what I've wanted to for ages
Just throw away everything that I was holdin' on to


だから私
裸になるの
もう1度
そして手に入れる
私が失ってしまったもの
ずっとなりたかった自分になるために
だから捨てるの
今までしがみついていたものすべてを


SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes
