"Sometimes" by Ne-Yo  訳  歌詞 







Ne-Yo lyrics



"Sometimes"



Starting to rain again
Everyone is gone now
Even the sun
Starting to rain again
Drove away
What have I done


再び雨が降り始め
そして今
誰も居なくなってしまった
太陽でさえも
再び雨が降り始め
彼女さえも流し去ってしまった
何てことをしてしまったんだ
ぼくは


I've been high,
I've been low
I've been welthy
and I've been poor
Don't know much, but one thing I know
This ain't no fun


ぼくはいつもハイで
ぼくはいつも沈んでて
ぼくはいつもお金持ちで
ぼくはいつも貧乏で
多くは知らない
だけど1つだけ
ぼくにも分かることがある
笑えないよ
こんなこと


Sometimes
I wish that I could stay here
And fade away (sometimes) hey
so that no one could see the tears running down my face
(sometime)
Invisibility would be great


時々思うんだ
ここに立ち尽くし
消えてなくなってしまいたい
そんな風に
だから誰にも見ることなんてできないんだ
ぼくの顔を流れていく涙なんて
誰にも見えない
それでいいんだ


lust is the craving
Sex is a drug
Starting to rain again
I give my world
For just one more hug
well I've been up,
I've been down
Stayed in one place
I moved around
If I know then what I know now
Wed still be in love


欲望は果てしなく
セックスとはドラッグ
再び雨が降り始め
ぼくの世界を与えてしまう
たった1つの抱擁のために
ぼくはいつも元気で
ぼくはいつもしょんぼりしてて
いつも1つの場所にいた
そこで動き回ってた
もしもあの頃のぼくに
今のぼくには分かることが理解できてたら
2人は今でも
愛し合えていたのに


Sometimes
I wish that I could stay here
And fade away (sometimes) hey
so that no one could see the tears running down my face
(sometime)
Invisibility would be great


時々思うんだ
ここに立ち尽くし
消えてなくなってしまいたい
そんな風に
だから誰にも見ることなんてできないんだ
ぼくの顔を流れていく涙なんて
誰にも見えない
それでいいんだ


Couldn't look at myself in the mirror
Say to myself how dumb could you be
Everything seem so much clearer
If no one could see me


鏡を見ても
自分の姿も見えずに
自分自身に問いかける
おまえはどんだけダメなヤツなんだよ
何もかもが
もっとクリアになりそうなんだ
誰にもぼくが見えないのだとしたら


Sometimes
I wish that I could stay here
And fade away (sometimes) hey
so that no one could see the tears running down my face
(sometime)
Invisibility would be great


時々思うんだ
ここに立ち尽くし
消えてなくなってしまいたい
そんな風に
だから誰にも見ることなんてできないんだ
ぼくの顔を流れていく涙なんて
誰にも見えない
それでいいんだ


SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes