"212" by AZEALIA BANKS 和訳 歌詞








1991 - EP - Azealia Banks




AZEALIA BANKS lyrics


212
feat. LAZY JAY



Verse 1

Hey, I can be the answer
I’m ready to dance when the vamp up
And when I hit that dip, get your camera
You could see I been that bitch since the Pamper
And that I am that young sis, the beacon


ヘィ
私がアンサーになってあげる
そのバンプが聞こえた瞬間
そっこーでカラダ動かせるし
私がセクシーにオシリ下げたら
シャッターチャンスだから
分かっちゃうと思うけど私
パンパース履いてたときから
さいこーのびっちだから
それに私
1番年下のシスターだし
灯台って感じ?

/*
i can be the answer
アンサー
答え
rap girl/hip-hop girl
としての答え

vamp
セクシーなオンナ
魅力的なオンナ
音楽的vamp
http://en.wikipedia.org/wiki/Vamp_%28music%29#Vamp

beacon
灯台
目立つ
光ってる
みんなが注目
*/


The bitch who wants to compete and
I could freak a 'fit, that pump with the peep and
You know what your bitch become when her weave in

そのびっち
いつでも戦闘態勢だし
その気になれば私
ヒールの高い靴はいて
セクシーなドレスだって着こなせるし
分かるでしょ
髪の毛とかもいろいろいじくってさ
あんな感じにするやつね


/*
that pump with the peep
peep
peep-toe shoe
つま先を覗き見できるシューズ
ヒールの高いつま先が見えるタイプ
のパンプス
*/

I just wanna sip that punch with your peeps and
Sit in that lunch if you're treatin'
Kick it with ya bitch who come from Parisian


私はただお酒の見たいだけ
みんなの視線を浴びながらね
それにランチだって付き合ってもいいし
それがおごりならね
女のコとだって
遊びいくし
そのコがパリジャンって感じ
オシャレならね


She know where I get mine from, and the season
Now she wanna lick my plum in the evening
And fit that ton-tongue d-deep in
I guess that cunt getting eaten (4x)


そのコも私のセクシーさに気づいちゃうから
夜にはそのコ
私のプラムをペロペロしたくなっちゃうの
ベロをさ
すっごい奥まで入れてきちゃってさ
ってか私のマン○コ
食べられちゃうかも


I was in the 212

私の地元
マンハッタン212


SPONSORED LINK



コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes