"F**kin' Perfect" by P!nk 歌詞 訳



YouTube
"F**kin' Perfect" by P!nk 歌詞 訳





F**kin' Perfect - Greatest Hits...So Far!!!

P!nk

F**kin' Perfect - Greatest Hits...So Far!!!

Made a wrong turn, once or twice
Dug my way out, blood and fire
Bad decisions, that's alright
Welcome to my silly life
Mistreated, misplaced, misunderstood
Miss 'No way, it's all good', it didn't slow me down
Mistaken, always second guessing, underestimated
Look, I'm still around

曲がる道を間違えた
1,2回
自分の道を探し出し
それは血と炎
誤った決断
でもそれはいい
私の愚かな生き方にようこそ
痛めつけられ、違う場所に追いやられ、理解もしてもらえず
私は"ありえない、けどまあいいか"サン
それだけじゃおわらなくて
誤解され、いつもあれこれ考え、見くびられて
ねえ、私まだいるんだから


Pretty pretty please, don't you ever ever feel
Like you're less than f*ckin' perfect
Pretty pretty please, if you ever ever feel like you're nothing
You're f*ckin' perfect to me!

ホント、ホントにお願い
今まで感じたことなんてないよね?
完璧じゃないなんて
ホント、ホントにお願い
自分に価値がないって今まで感じたことがあるなら
あなたは私にとってサイコーに完璧だよ


You're so mean, when you talk about yourself, you were wrong
Change the voices in your head, make them like you instead
So complicated, look happy, you'll make it!
Filled with so much hatred...such a tired game
It's enough! I've done all I can think of
Chased down all my demons, I've seen you do the same

自分について話すとき、とても卑しい
それは間違ってる
頭の中で声を変え、みんなに好かれてる
とても複雑、幸せそう、あなたならできるよ!
おびただしい憎悪で満たされ、ホントありきたりのゲーム
もう十分、思いつくことは全部やったし
私の悪魔はすべて追いかけた
私と同じことをする人を見てきてる

Oh, pretty pretty please, don't you ever ever feel
Like you're less than f*ckin' perfect
Pretty pretty please, if you ever ever feel like you're nothing
You're f*ckin' perfect to me

ホント、ホントにお願い
今まで感じたことなんてないよね?
完璧じゃないなんて
ホント、ホントにお願い
自分に価値がないって今まで感じたことがあるなら
あなたは私にとってサイコーに完璧だよ



The whole world's scared so I swallow the fear
The only thing I should be drinking is an ice cold beer
So cool in line, and we try try try,
but we try too hard and it's a waste of my time
Done looking for the critics, cause they're everywhere
They dont like my jeans, they don't get my hair
Exchange ourselves, and we do it all the time
Why do we do that? Why do I do that?

Why do I do that..?

世界すべてが怖がってる
だからは私は恐怖を飲み込むの
唯一私が飲んでいいのはよく冷えたビール
整然としていて、そして私たちは挑戦する
だけど一生懸命やりすぎちゃって
それって私の時間を無駄にしてる
あら捜しする人を探すのは終わり
だってそいつらどこにでもいるんだから
私のジーンズが好きじゃなくて
私の髪型も理解できない
自分自身を犠牲にしてる
私たちはいつもそうしてきた
なんでみんなそんなことするの?
どうして私はそうするの?

どうして私はそうするの?



Yeah, oh, oh baby, pretty baby..!
Pretty pretty please, don't you ever ever feel
Like you're less than f*ckin' perfect
Pretty pretty please, if you ever ever feel
Like you're nothing, you're f*cking perfect to me
You're perfect, you're perfect!
Pretty pretty please, don't you ever ever feel
Like you're less than f*ckin' perfect
Pretty please, if you ever feel like you're nothing
You are perfect to me....

ホント、ホントにお願い
今まで感じたことなんてないよね?
完璧じゃないなんて
ホント、ホントにお願い
自分に価値がないって今まで感じたことがあるなら
あなたは私にとってサイコーに完璧だよ



SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes