スポンサーサイト





SPONSORED LINK



"Let It Go" by Kirsten Collins 訳 歌詞







めちゃくちゃいいよね><
Kirsten Collins!!

iTunesにも
でてないとか
こまるね。。

きけないじゃん><




Kristen Collins


"Let It Go"


I looking for light
At the end of this tunnel
It's dark and my vision is blinded
And I know there's a way
I just gotta find it, find it, find it
But as hard as like placing my heart
Somewhere I knew
What I wanted from the start
I'm standing my ground
I'm scared to let it all out


光を探してる
このトンネルの終わりで
真っ暗で
私は何も見えなくて
だけど私にはわかってる
道はあるって
それを見つけなきゃ
それを
みつけなきゃ
だけどそれは難しくて
私の気持を
私の知ってるどこかにおいていくくらい難しくて
初めから私が手に入れたかったもの
私は今
私の地面に立っている
怖いの
すべてを手放してしまうのが


I have no words to say
You brought me right back to that day
Where I lost my way, but still I stayed
Couldn't even find my way


何も言うことなんてなくて
あの日まで
あなたが私を連れ戻した
私の道を見失ってしまったあの日まで
だけど私は
それでもそこから離れなかった
私の道を見つけることができなかったのに


I don't wanna let it go
Don't wanna throw it out the window
Made too many past mistakes
Don't walk away
I gotta let it go, let it go
Throw it all away and forget
All the pain you put me through
Will make me stronger, you'll see


あきらめたくなんてないよ
窓から投げ出したくなんてないよ
多すぎた過去の過ち
置き去ることはできない
あきらめなくちゃ
あきらめなきゃ
すべてを投げ捨て
そして忘れる
あなたが私に与えたすべての苦しみ
それが私をあの頃よりも強くする
あなたにも分かるでしょ


I'm trying to find my own melody
To make my life like a symphony
Where everything's in perfect
Harmony, harmony, harmony
I'm placing all my worries down
Picking myself up off the ground
I used to need you to survive
Now I found my own


私だけのメロディーを見つけようとしてる
私の生き方をシンフォニーにするために
そこでは
何もかにもが完璧で
ハーモニー、ハーモニー、ハーモニー
すべての気がかりを置き去って
地面から私自身を拾い上げるの
昔の私はあなたが必要だった
私が生きていくために
だけど今
私は自分自身を見つけたから


I found my words to say
No more going back to that day
Where I lost my way
So here I stay
Where I can find my way


言葉なんて何も見つからなかった
あの日に戻るのはもう終わり
迷ってしまったあの日に
そして私はここにいる
ここでなら見つけられる
私の道を


I don't wanna let it go
Don't wanna throw it out the window
Made too many past mistakes
Don't walk away
I gotta let it go, let it go
Throw it all away and forget
All the pain you put me through
Will make me stronger, you'll see


あきらめたくなんてないよ
窓から投げ出したくなんてないよ
多すぎた過去の過ち
置き去ることはできない
あきらめなくちゃ
あきらめなきゃ
すべてを投げ捨て
そして忘れる
あなたが私に与えたすべての苦しみ
それが私をあの頃よりも強くする
あなたにも分かるでしょ


You and me
I'm throwing it all away
I'm making a change
No more yesterday's
No more yesterday's

あなたの私
私はすべてを投げ捨てる
私は変わるの
もう昨日の私なんかじゃない
もう昨日の私なんかじゃない


I don't wanna let it go
Wanna throw it out the window
Made too many mistakes
Walk away, but
Gotta let it go, gotta let it go
Throw it all away and forget
All the pain you put me through
Will make me stronger
Yeah, yes I am


あきらめたくなんてないよ
窓から投げ出したくなんてないよ
多すぎた過去の過ち
置き去ることはできない
あきらめなくちゃ
あきらめなきゃ
すべてを投げ捨て
そして忘れる
あなたが私に与えたすべての苦しみ
それが私をあの頃よりも強くする
あなたにも分かるでしょ
そう
私は



SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes
