"Red Bottun" by Mike Posner 訳 歌詞







31 Minutes to Takeoff - Mike Posner


"Cooler Than Me"

ブレイクした
Mike Posner

そのずっと前の
この曲
大好き



MIKE POSNER LYRICS


"Red Button"


As I sat across the desk from hova
The only thing on my mind was you
Now you say we're over
I wasted all that time on you


テーブルを挟んで
神の向かいに座った
そしてぼくが考えるのは
君のことだけ
君はいう
ぼくたちは終わりだと
君のために使ったあの時間すべてが
無駄に終わった


[HOOK]
Cause you let me go in December
And I got signed in July
You must think that I don't remember
Cause now you call me all the time
If you think I'm gon take you back,
Babygirl you got another thing coming
You should leave me alone
Stop calling my phone
Cause I'm just gonna hit that, hit that, hit that..


12月に君はぼくを出て行かせた
そしてぼくは7月にサインした
ぼくが覚えてない
そう君は思ってるんだろ
だって君は今
ぼくに電話してくる
ぼくが君とよりを戻す
もし君がそう思っているなら
別のやつを探したほうがいい
ぼくを1人にしておいてくれ
もう電話してくるのはやめてくれ
だってぼくは押してしまいそうだから
あのボタンを


[CHORUS]
Red button, red button
I don't wanna hear your voice
You get the red button, red button
You should leave me alone, leave me alone
Red button, red button
I don't wanna hear your voice
Red button, red button
Cause I'm just gonna hit that, hit that, hit that...


赤いボタン
赤いボタン
君の声なんてもう聞きたくないんだ
君が赤いボタンを
もうぼくのことは1人にしておいてくれ
赤いボタン
赤いボタン
君の声なんてもう聞きたくないんだ
赤いボタン
赤いボタン
だってぼくは押してしまいそうだから
あのボタンを


Like when you took the job on wall street
Barely saw your face no more
Mrs too good to call me
Now I get paid more than you


ウォールストリートで君が仕事を見つけたときのように
ぼくには君の顔がほとんど見えない
君はすばらし過ぎるから
ぼくに電話なんかしちゃいけないオンナだろ
だけど今ぼくは
君より給料もらってる


[HOOK]
Cause you let me go in December
And I got signed in July
You must think that I don't remember
Cause now you call me all the time
If you think I'm gon take you back,
Babygirl you got another thing coming
You should leave me alone
Stop calling my phone
Cause I'm just gonna hit that, hit that, hit that..


12月に君はぼくを出て行かせた
そしてぼくは7月にサインした
ぼくが覚えてない
そう君は思ってるんだろ
だって君は今
ぼくに電話してくる
ぼくが君とよりを戻す
もし君がそう思っているなら
別のやつを探したほうがいい
ぼくを1人にしておいてくれ
もう電話してくるのはやめてくれ
だってぼくは押してしまいそうだから
あのボタンを


[CHORUS]
Red button, red button
I don't wanna hear your voice
You get the red button, red button
You should leave me alone, leave me alone
Red button, red button
I don't wanna hear your voice
Red button, red button
Cause I'm just gonna hit that, hit that, hit that...


赤いボタン
赤いボタン
君の声なんてもう聞きたくないんだ
君が赤いボタンを
もうぼくのことは1人にしておいてくれ
赤いボタン
赤いボタン
君の声なんてもう聞きたくないんだ
赤いボタン
赤いボタン
だってぼくは押してしまいそうだから
あのボタンを


Don't call my phone no more
Don't call my phone no more
Don't call my phone no more
Don't call my phone no more

Don't call my phone no more
Don't call my phone no more
Don't call my phone no more
Don't call my.. cause I'm just gonna hit that, hit that...


もうぼくに電話してこないでくれ
もうぼくに電話してこないでくれ
もうぼくに電話してこないでくれ
だってぼくは押してしまいそうだから
あのボタンを


[CHORUS]
Red button, red button
I don't wanna hear your voice
You get the red button, red button
You should leave me alone, leave me alone
Red button, red button
I don't wanna hear your voice
Red button, red button
Cause I'm just gonna hit that, hit that, hit that...


赤いボタン
赤いボタン
君の声なんてもう聞きたくないんだ
君が赤いボタンを
もうぼくのことは1人にしておいてくれ
赤いボタン
赤いボタン
君の声なんてもう聞きたくないんだ
赤いボタン
赤いボタン
だってぼくは押してしまいそうだから
あのボタンを


31 Minutes to Takeoff - Mike Posner


SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

日本語に訳してもらいたい
歌があるのですが
お願いできますか?(´・ω・`)

Re: タイトルなし

訳せたら
upしときます!

では☆
search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes