"Whyyawannabringmedown" by Kelly Clarkson 訳 歌詞






All I Ever Wanted - ケリー・クラークソン


アルバム
"All I Ever Wanted"
by
Kelly Clarkson
の1曲



デートの前の
ファッションショーに
ぴったりな曲


あんまり
行く前に盛り上がっちゃうと
疲れちゃうかも



KELLY CLARKSON LYRICS



"Whyyawannabringmedown"




この状況
もっと深くなっていくなら
これって致命的かも
私はあなたのラブモンキーじゃないんだから
お返しするわ
あなたが私に売りつけた嘘を全部
あなた
私にどうして欲しかったわけ?
それってやりすぎじゃない?
だから教えて
だから教えて
だから私に教えてよ
1234


[Chorus]



なに
そのあなたの邪悪な態度
私の時間を
あなたを喜ばすためだけに使わせて
どうして私をとじこめとかなきゃいけないの?
教えて
教えて
ドウシテアナタワタシヲガッカリサセタイノ?
これって神経とがらせすぎなの?
私はあなたに110%与えてるのに
まばたきなんてしないでね
私から消えてあげるから
教えて
教えて
ドウシテアナタワタシヲガッカリサセタイノ?




あなたへの感染反応
それが今は陰性だから
あなた落ち目ね
この情報は当たり前に
そしてあなたは私を失う
あなたのもてなしの心はどうしたの?
私にライトが当たったら
あなたはラストチャンス
教えて
教えて
私に教えて
1234


[Chorus]


なに
そのあなたの邪悪な態度
私の時間を
あなたを喜ばすためだけに使わせて
どうして私をとじこめとかなきゃいけないの?
教えて
教えて
ドウシテアナタワタシヲガッカリサセタイノ?
これって神経とがらせすぎなの?
私はあなたに110%与えてるのに
まばたきなんてしないでね
私から消えてあげるから
教えて
教えて
ドウシテアナタワタシヲガッカリサセタイノ?





すべては時間の無駄だったの?
そんなこと考えるのに
人生丸ごとつぎ込みたくないし
私はここで線を引く
もう終りにしたの
誰かぁ!


[Chorus]



なに
そのあなたの邪悪な態度
私の時間を
あなたを喜ばすためだけに使わせて
どうして私をとじこめとかなきゃいけないの?
教えて
教えて
ドウシテアナタワタシヲガッカリサセタイノ?
これって神経とがらせすぎなの?
私はあなたに110%与えてるのに
まばたきなんてしないでね
私から消えてあげるから
教えて
教えて
ドウシテアナタワタシヲガッカリサセタイノ?


SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

oh! i got it!

its my most favorite tune in just now!!
and my English skill isnt good yet, so then im glad to this translation:] thanks a lot!

Re: oh! i got it!


Thanks for posting the comment! Im much happier to have a comment from a person who have some skills in English like you than from one who dont understand English at all, you know. In addition, Im so glad that you've known this song, which is one of my favorite songs of Kelly Clarkson's. Plus, the fact you like this song means you must've got a thing for 洋楽, right?
Of course I love her ballads but I love this kind of her up tempo and sort of Rock tunes so much like "Can Go Back" or something like that.
If you have some songs of your favorites which I havent posted, in that case I might not have known them, so please let me know! I appreciate it.
See you then!!

Re2: oh! i got it!

i read it just now^^; thanks your kindly reply.
in fact, i blush up English skill through anything. ex, song, comic, books, and more.
and i really think it: all language's best method is write and speak.
thanks. when i have some song i cant understand i'll post you:D

Re: Re2: oh! i got it!

No, not at all!
Don't mention it.

Yeah, you can say that again!
You are right.
English has many faces, as you said, so we can learn English form any kinds of English, for example, like you mentioned, songs, comics and so on.

Actually I, too, try to reach English as much as possible.
I learn things every single day.

See you!
search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes