"I Gotta Get To You" by Christina Milian 訳 歌詞







Bring It On: Fight to the Finish Soundtrack - Various Artists

Christina Milian
大好き!!

この曲
ホントかっこいいし☆

"Believer"
とか
ホント泣ける曲だし

踊れる系も
泣ける曲も
両方いけちゃうんだよね!!


CHRISTINA MILIAN LYRICS


"I Gotta Get To You"


The way... with me...
The way... with me...


その道
あなたと一緒
その道
あなたと一緒


I gotta get to you... how far...
I gotta get to you... you are...
I gotta get to you...


あなたの隣にいなきゃ とても遠くに
あなたの隣にいなきゃ あなたがいるから
あなたの隣にいなきゃ


It's not like me to fall at first sight
I'm only telling the truth.
It took a little while to realise
I was falling for you!


私らしくないよね
一目ぼれするなんて
私が言うのは本当のことだけ
気づくのに時間がかかった
私あなたに恋に落ちてる


Cause all I see is your face
You really blow me away
With all that you do
And if I see u again,
I'll take u into my hands
I'm calling out say:


だって私には
あなたの顔しか見えてなくて
私はメロメロになってく
あなたの1つ1つのしぐさに
もう1度あなたに出会ったら
あなたを私の腕の中に抱きしめて
私は叫ぶの


Take my heart, I'll let u lead the way
I gotta get to you
Stars are lost without u here with me
I gotta get to you...


私の心を奪って
あなたにリードさせてあげるから
あなたの隣にいなきゃ
星達が輝いてくれない
あなたが私と一緒にここにいてくれないと
あなたの隣にいなきゃ


No matter how far...
I gotta get to you
Wherever you are...
I gotta get to you


どんなに遠くても
あなたの隣にいなきゃ
あなたがどこにいたとしても
あなたの隣にいなきゃ


I wake up to the break of sunlight
You're all in my head
It's like u put a hole in my mind
But we haven't met


太陽の光が差し込み目を覚ます
あなたが私の頭を支配する
私の心に穴を開けられちゃったみたい
1度も会っていないのに
私たち


Now all I see is your face
You really blow me away
With all that you do
And if I see u again,
I'll take u into my hands
I'm calling out say:


だって私には
あなたの顔しか見えてなくて
私はメロメロになってく
あなたの1つ1つのしぐさに
もう1度あなたに出会ったら
あなたを私の腕の中に抱きしめて
私は叫ぶの


Take my heart, I'll let u lead the way
I gotta get to you
Stars are lost without u here with me
I gotta get to you...


私の心を奪って
あなたにリードさせてあげるから
あなたの隣にいなきゃ
星達が輝いてくれない
あなたが私と一緒にここにいてくれないと
あなたの隣にいなきゃ


No matter how far...
I gotta get to you
Wherever you are...
I gotta get to you


どんなに遠くても
あなたの隣にいなきゃ
あなたがどこにいたとしても
あなたの隣にいなきゃ


Take me now, now I'm waiting
Look at me anticipating
Look at me I'm falling for you... [x2]


私を今奪って
私待ってるから
見てよ
あなたを待ってる私を
見てよ
あなたに恋に落ちてく私を


Now or never, forever,
Take you to another level,
I wanna be with you
Now or never, forever,
Take you to another level
Come on, I'm waiting for you!


この瞬間が最後のチャンス
あなたを1つ上のレベルに連れて行ってあげる
一緒にいたいの
あなたと一緒
この瞬間が最後のチャンス
あなたを1つ上のレベルに連れて行ってあげる
ほら
待ってるんだから
あなたのこと


Take my heart, I'll let u lead the way
I gotta get to you
Stars are lost without u here with me
I gotta get to you...


私の心を奪って
あなたにリードさせてあげるから
あなたの隣にいなきゃ
星達が輝いてくれない
あなたが私と一緒にここにいてくれないと
あなたの隣にいなきゃ


No matter how far...
I gotta get to you
Wherever you are...
I gotta get to you


どんなに遠くても
あなたの隣にいなきゃ
あなたがどこにいたとしても
あなたの隣にいなきゃ


Take my heart, I'll let u lead the way
I gotta get to you
Stars are lost without u here with me
I gotta get to you...


私の心を奪って
あなたにリードさせてあげるから
あなたの隣にいなきゃ
星達が輝いてくれない
あなたが私と一緒にここにいてくれないと
あなたの隣にいなきゃ


No matter how far...
I gotta get to you
Wherever you are...
I gotta get to you


どんなに遠くても
あなたの隣にいなきゃ
あなたがどこにいたとしても
あなたの隣にいなきゃ



Bring It On: Fight to the Finish Soundtrack - Various Artists



SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes