"Sure Thing" by Miguel 訳 歌詞





All I Want Is You (feat. J.Cole) - Single - Miguel

Miguelの1stアルバム
"All I Want Is You"
の1曲

Miguel
いい!

くるかもね!
きちゃうかもね☆

歌詞も
オンナの人を大切にしてる感じがして
流れも
うまいし好きだわ><



MIGUEL LYRICS


"Sure Thing"


Love You Like a Brother
Treat you like a friend
Respect you like a lover


君を愛してる
ブラザーって感じで
君と接するよ
友達って感じで
君をリスペクトしてる
恋人って感じで


You could bet that
Never gotta sweat that [x4]

いいんだ君は
心配しなくたって
そんなこと

If you be the cash
I'll be the rubberband
You be the match
Imma be your fuse
Boom!
Painter baby you
Could be the muse
I'm the reporter baby
You could be the news


君がお札なら
ぼくはそれをまとめるゴムになるよ
君がマッチなら
ぼくは信管だから
ボーンッ!
絵描き
君は芸術だね
ぼくがリポーター
そして君はニュース


Cause your the cigarette
And I'm the smoker
We raise a bet...
Cause you're tha joker
Truth tho...
You are the chalk
And I could be the blackboard
And you can be the talk
And I could be the walk


だって君がタバコなら
ぼくはそのタバコを吸う人
2人で賭けるんだ
だって君がジョーカーなんだから
真実
君がチョークなら
ぼくは黒板になるよ
君がお話なら
ぼくは歩み


Even when the sky comes falling
Even when the sun don't shine
I got faith in you and I
So put your pretty little hand in mine
Even when we're down to the wire babe
Even when it's do or die
We can do it baby simple and plain

Cause This Love Is a Sure Thing


空が落ちてきたとしても
太陽が輝かなくなってしまったとしても
ぼくは信じてる
君とぼくのこと
だから君の小さくてかわいい頭をぼくに預けて
限界まで2人追い詰められてしまっても
生きるか死ぬかの状況でも
2人ならできるよ
それは単純明快

だってさ
この愛って
間違いないから


You could bet that
Never got to sweat that [x4]

いいんだ君は
心配しなくたって
そんなこと

You could be the lover
I'll be the fighter babe
If I'm the blunt
You could be the lighter babe
Fire it up!
Writer babe
You could be the quote
If I'm the lyric baby
You could be the note
Record that!


君は恋人
ぼくはファイターになるんだ
ぼくがマリファナだったら
君がライターになって
火をつけてよ!
ぼくがライターなら(書くほう)
君を引用しちゃうよ
ぼくが歌詞なら
君が音符になってね
レコーディングしちゃおうよ!
それ


Saint, I'm a sinner
Prize, I'm a winner
And it's you
What can I do to deserve that
Paper baby
I'll be the pen
Say that I'm the one
Cause you are ten
real and not pretend!


セイント
ぼくは罪深き人間
プライズ
ぼくは勝者
そして君なんだ
君を手に入れるにふさわしい男になるために
ぼくには何ができるかな
ペーパー
ぼくはペンになるよ
言ってほしいんだ
ぼくしかいないと
だって君は100点だから
ほんと
嘘なんかじゃないよ


/*
I'm the one
say that you are ten

I'm the one
のoneから
つぎの
ten
10/10
10点満点
日本だと
100点満点

っていうのを引き出してる
にくい歌詞


*/

Even when the sky comes fallin
Even when the sun don't shine
I got faith in you and I
So put your pretty lil hand in mine
Even when were down to the wire babe
Even when it's do or die
We can do it babe simple and plain
Cause this love is a sure thing


空が落ちてきたとしても
太陽が輝かなくなってしまったとしても
ぼくは信じてる
君とぼくのこと
だから君の小さくてかわいい頭をぼくに預けて
限界まで2人追い詰められてしまっても
生きるか死ぬかの状況でも
2人ならできるよ
それは単純明快


Rock wit me baby
Let me hold you in my arms
Talk with me baby
[x2]

ロックしようよ
ぼくと一緒
君を抱かせて
ぼくの腕の中
話しようよ
ぼくと一緒に

This love
Between you and I
As simple as pie baby
Such a sure thing
Oh is it a sure thing [x2]


この愛は
君とぼくの間に生まれたこの愛は
パイのようにシンプルで
ぜったいに間違いないもの
ぜったい間違いないよね


Even when the sky comes fallin
Even when the sun don't shine
I got faith in you and I
So put your pretty little hand in mine
Even when we're down to the wire babe
Even when it's do or die
We can do it baby simple and plain
This love is a sure thing
Love you like a brother
Treat you like a friend
Respect you like a lover


空が落ちてきたとしても
太陽が輝かなくなってしまったとしても
ぼくは信じてる
君とぼくのこと
だから君の小さくてかわいい頭をぼくに預けて
限界まで2人追い詰められてしまっても
生きるか死ぬかの状況でも
2人ならできるよ
それは単純明快
君を愛してる
ブラザーって感じで
君と接するよ
友達って感じで
君をリスペクトしてる
恋人って感じで


All I Want Is You (feat. J.Cole) - Single - Miguel



SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes