スポンサーサイト





SPONSORED LINK



"Pay Me" by Usher feat.Miguel 訳 歌詞






Miguelの1stアルバム
"All I Want Is You"
の1曲

この曲
さいこー!!

最後とか
めちゃくちゃうけるし。


キャッシュ持ってなかったみたいね


ポンドでもユーロでも円でも
インターナショナルだから
通貨単位なんて気にしないけど
お金頂戴
っていうのが
刺激的だし



MIGUEL LYRICS


"Pay Me"


Gimme pound gimme pound gimme euro gimme yen [x2]
I'm international baby [x2]
I'm international pay me


ちょうだい
ポンド
ちょうだい
ユーロ
ちょうだい

私インターナショナルだから
私インターナショナルだから
お金払って?


Gimme pound gimme pound gimme euro gimme yen [x2]
I'm international baby [x2]
I'm international pay me - pay me


ちょうだい
ポンド
ちょうだい
ユーロ
ちょうだい

私インターナショナルだから
私インターナショナルだから
お金払って?


I bet she likes it pretend (that your just a tease)
She said now and again (that your just a tease)
She saw you long long time (come on girl come with me please)
I said come on girl quite playing (you know your coming with me)


あの女ぜったい好きだし
あなたはただの遊びってフリして
あの女が言うんだ
たまに
あなたはただの遊びって
あの女
ずっとおまえを見てた
カモンガール
おれと一緒にいこーぜ
ほら
しよーぜ
おれと一緒くるだろ


And when the music bash my heart beating fast
Until she turns up on my shirt so I follow
To a back room were she at
Oh, shes there in a stance and she held out her hand and said


その音が
バクバクなおれの鼓動をぶちのめすとき
あの女がおれのシャツ上に乗るまで
おれはバックルームについてくんだ
あの女のいるバックルームに
その女はそこにいた
すました態度で
そして手を上げ
言ったんだ


Gimme pound gimme pound gimme euro gimme yen [x2]
I'm international baby [x2]
I'm international pay me


ちょうだい
ポンド
ちょうだい
ユーロ
ちょうだい

私インターナショナルだから
私インターナショナルだから
お金払って?


Gimme pound gimme pound gimme euro gimme yen [x2]
I'm international baby [x2]
I'm international pay me - pay me


ちょうだい
ポンド
ちょうだい
ユーロ
ちょうだい

私インターナショナルだから
私インターナショナルだから
お金払って?


Electric red leather boots, worked up to her thighs
Undid a zipper or two n she gave me a smile
I ain't a fein or a fool but I guess I'm caught in desire
Never did this before but I'm ready to go


エレクトリックレッドレザーブーツ
それがその女の太ももまで
ジッパーを1つ2つはずして
そして笑顔を見せる
おれはアホでもバカでもねーけど
だけど欲望から抜け出せねーみたいだ
こんなの今までなかった
けどおれは
いつでもいけるぜ


And when the music bash my heart beating fast
Until she turns up on my shirt so I follow
To a back room were she at
Oh, shes there in a stance and she held out her hand and said


その音が
バクバクなおれの鼓動をぶちのめすとき
あの女がおれのシャツ上に乗るまで
おれはバックルームについてくんだ
あの女のいるバックルームに
その女はそこにいた
すました態度で
そして手を上げ
言ったんだ


Gimme pound gimme pound gimme euro gimme yen [x2]
I'm international baby [x2]
I'm international pay me


ちょうだい
ポンド
ちょうだい
ユーロ
ちょうだい

私インターナショナルだから
私インターナショナルだから
お金払って?


Gimme pound gimme pound gimme euro gimme yen [x2]
I'm international baby [x2]
I'm international pay me - pay me


ちょうだい
ポンド
ちょうだい
ユーロ
ちょうだい

私インターナショナルだから
私インターナショナルだから
お金払って?


Gimme pound gimme pound gimme euro gimme yen [x3] (huh)
I'm international baby
I'm international pay me

Umm do you take cheque


ちょうだい
ポンド
ちょうだい
ユーロ
ちょうだい

私インターナショナルだから
私インターナショナルだから
お金払って?

えーっと
小切手でもいい?


All I Want Is You (feat. J.Cole) - Single - Miguel



SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes
