スポンサーサイト





SPONSORED LINK



"Booty Bounce" by Dev 訳 歌詞






"Booty Bounce"
by
Dev

この曲自体が
Remix
ってかんじで


"Like A G5"

途中入ってるし↑

テンションあがった☆



DEV LYRICS


"Booty Bounce"


DJ, DJ, DJ

[Chorus]
DJ put that record on
That's my song, that's my shit
Poppin’ Henny XO
All these hoes, on my dick


かけてよ
あのレコード
私の曲だから
私のだから
Hennessy X.O.あけて
女のコみんな
のかってよ
チンコ○の上


[x3]
Bet you want to see this
Booty bounce
Bet you want to see this
Booty bounce


見たいんでしょコレ
絶対そーでしょ
ブーティーバウンス
見たいんでしょコレ
絶対そーでしょ
ブーティーバウンス


/*
Booty Bounce
ブーティーバウンス

オシリぷりぷりダンス
*/


Bet you want to see this
Booty bouncy bounce b-booty bounce


見たいんでしょコレ
絶対そーでしょ
ブーティーバウンス


They call me Dev
I ain't yo average bitch
I'm in the club every weekend
On some sav ass shit


みんな私をDevって呼んでくれる
私、そこらのオンナとは違うし
いつも土日はクラブ通いだし
激しいケツに乗っかって


And now I ain't too pretty
To slap a hoe
So all you girls actin' shitty
Better hit the back door


今の私って
そこまでかわいくないし
だから女のコとかひっぱたけないし
女のコみんなめちゃくちゃやって
裏口からにげだそーよ


Where the guy, where he at
I think I saw him in the back
I think we're outnumbered, fuck it (fuck it)
I got a baseball bat (I got a baseball bat)


あの彼はどこ?
どこいるの?
裏のほうで見た気がするけど
うちら数負けてると思うけど
くそっ
でも私にはバットがあるし


Where the hell am I gonna catch a man like that
Put his number in my hand like that
Ripped it up like I didn't give a fuck
And I didn't give him a chance like that


どこいったらあんな感じ
男捕まえられるの?
あんな感じ
私の手に
彼の番号握りしめて
そしてそれをビリビリに引き裂いて

そんなの興味ないって感じで
そしてあんな感じ
私は彼にチャンスをあげなかったの


[Chorus]
DJ put that record on
That's my song, that's my shit
Poppin’ Henny XO
All these hoes, on my dick


かけてよ
あのレコード
私の曲だから
私のだから
Hennessy X.O.あけて
女のコみんな
のかってよ
チンコ○の上


[x3]
Bet you want to see this
Booty bounce
Bet you want to see this
Booty bounce


見たいんでしょコレ
絶対そーでしょ
ブーティーバウンス
見たいんでしょコレ
絶対そーでしょ
ブーティーバウンス


Bet you want to see this
Booty bouncy bounce b-booty bounce


見たいんでしょコレ
絶対そーでしょ
ブーティーバウンス


Ridin', in the saucy whip
Never give a fuck it don't cost me shit
I'm a gangster baby, just kidding
Oh. No. She. Didn't.


まじかっこいい車にのって
ほんとどーでもよくって
なんも気にしないし
だって私はギャングスタ
ベイビー
じょーだんだけど
ちがう
彼女は
違うから


Can't do it like me (Uh uh)
Nah, can't do it like me
Nah, nah nah nah, can't do it like me
I bet you wish you can do it like me


私みたいにはできないし
私みたいには無理だし
私の真似なんて無理だし
私にはわかってるけど
私みたいにできたらって思ってるんでしょ?
あなた


/*

こっから

"Like A G6"
by
Far East Movement


こっちにいろいろ
G6とかsizzurpとかslizzardとかThree 6とか
書いてます。。
*/

Poppin' bottles in the ice (in the ice)
Like a blizzard (like a blizzard)
When we drink we do it right
Gettin' slizzard


氷でガンガンに冷やしたボトルあけて
ブリザードって感じ
のんじゃえば
いい感じいくし
酔っちゃったりしてさ


Sippin' sizzurp in my ride (in my ride)
Like Three 6 (Three 6)
Now I'm feelin' so fly
Like a G6


クルマん中で
シザープすすって
Three 6って感じ
まじでサイコー
G6でトンでるって感じ


[Chorus]
DJ put that record on
That's my song, that's my shit
Poppin’ Henny XO
All these hoes, on my dick


かけてよ
あのレコード
私の曲だから
私のだから
Hennessy X.O.あけて
女のコみんな
のかってよ
チンコ○の上


[x3]
Bet you want to see this
Booty bounce
Bet you want to see this
Booty bounce


見たいんでしょコレ
絶対そーでしょ
ブーティーバウンス
見たいんでしょコレ
絶対そーでしょ
ブーティーバウンス


Bet you want to see this
Booty bouncy bounce b-booty bounce


見たいんでしょコレ
絶対そーでしょ
ブーティーバウンス


SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes
