"Killer" by Dev 訳 歌詞







In The Dark (Tribute Mixes to Dev) - EP - DJ Definite

"The Night The Sun Came Up"
by
Dev
の1曲

めちゃくちゃ
大好きな1曲!!

こういう歌詞
好きなんだ
個人的に。。

このアルバム
"The NightThe Sum Came Up"
の最後
この曲もってくるとか
最高でしょ。。


DEV LYRICS


"Killer"


I'll wait, for you
Time might take, to see it through
Now I got you, at the barrel of my gun
Gonna keep you, gonna freak you,
until I have my fun


待つわ

あなたのこと
時間はかかるかもしれない
それを見透かすのには
今私
あなたの命を預かった
私の銃のシリンダー
あなたは生かしといてあげる
あなたのことビビらせてあげる
私が楽しむそれまでは


[Chorus]
Boy, you can't run,
you can't hide from me
I'm a killer
You can't run, once I like what I see
I'm a killer (k-k-k-k-killing for fun)
Oh! Nothing like when you touch me
Oh! I'm gonna make you love me
U-o-oh, u-o-oh, oh!
I'm a killer (killing for fun)


ボーイ
あなたは私から逃げられないの
あなたは私から隠れられないの
私は人殺し
あなたは逃げ出せないわ
私が目をつけたその瞬間から
私は人殺し
殺すの
それが楽しいから
あなたが触れる私とは別物
私、あなたを恋に落とす
私は人殺し
殺すの
それが楽しいから


Fire up shades, of blue
Whenever I'm away, from you
Now I got you,
at the barrel of my gun (my gun)
Gonna keep you,
gonna freak you,
until I have my fun


影に火をつけて
青い影に
私があなたから
遠く離れたときはいつも
今私
あなたの命を預かった
私の銃のシリンダー
あなたは生かしといてあげる
あなたのことビビらせてあげる
私が楽しむそれまでは


[Chorus]
Boy,
you can't run, you can't hide from me
I'm a killer
You can't run,
once I like what I see
I'm a killer (k-k-k-k-killing for fun)
Oh! Nothing like when you touch me
Oh! I'm gonna make you love me
U-o-oh, u-o-oh, oh!
I'm a killer (killing for fun)


ボーイ
あなたは私から逃げられないの
あなたは私から隠れられないの
私は人殺し
あなたは逃げ出せないわ
私が目をつけたその瞬間から
私は人殺し
殺すの
それが楽しいから
あなたが触れる私とは別物
私、あなたを恋に落とす
私は人殺し
殺すの
それが楽しいから


Well they you can't have, everything you want
All of the time (all of the time)
But I won't sleep and I won't stop
Until you're mine (mine, mine, mine..)


あなたが望むものすべてを
手に入れられるわけじゃない
時のすべて
時のすべて
だけど私は寝ない
私はやめたりしない
あなたが私のものになるまでは


Until you're mine (mine, mine..)
Because!

あなたが私のものになるまでは
だって

Oh! Nothing like when you touch me
Oh! I'm gonna make you love me
U-o-oh, u-o-oh, oh!
I'm a killer (killing for fun)


あなたが触れる私とは別物
私、あなたを恋に落とす
私は人殺し
殺すの
それが楽しいから


Boy,
you can't run,
you can't hide from me
I'm a killer (k-k-k-k-killing for fun)
You can't run, once I like what I see
I'm a killer (k-k-k-k-killing for fun)


ボーイ
あなたは私から逃げられないの
あなたは私から隠れられないの
私は人殺し
あなたは逃げ出せないわ
私が目をつけたその瞬間から
私は人殺し


Oh! Nothing like when you touch me
Oh! I'm gonna make you love me
U-o-oh, u-o-oh, oh!
I'm a killer (killing for fun)


あなたが触れる私とは別物
私、あなたを恋に落とす
私は人殺し
殺すの
それが楽しいから


In The Dark (Tribute Mixes to Dev) - EP - DJ Definite



SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes