"Getaway" by Dev 訳 歌詞







In The Dark (Tribute Mixes to Dev) - EP - DJ Definite

"The Night The Sun Came Up"
by
Dev
の1曲

この曲
歌詞も
音も
特に音が崩れて
テンポ変わるとことか
ホント最高。。

歌詞が
青春っていうか
子どもからオトナになる
瞬間っていうか

もー
とりあえず
間違いない。。



DEV LYRICS


"Getaway"


I wanna take this money,
get out of town,
Buy some time, we can make it somehow!
Waiting for a dream to come around
You know me better than that,
Baby I’m not down, down, down!


このお金持って
街をでよう
時間稼ぎして
うまくいくよ
私たち
どうにかね
夢がそこまでくるのを待つの
あなたなら分かってくれるでしょ
ベイビー
私別に
落ち込んでるわけじゃないの
落ち込んでなんかない
落ち込んでなんか


I left a letter for my sister,
and a bottle full of booze
One day I’m gonna love you, too
But for now I’m running oh,
I’m running south, south, south!


妹に手紙残して
ボトルいっぱいの酒も
いつかは私も
あなたに恋する
だけど今は
私逃げるわ
逃げるの
南へ
南へ
南へと


You say you better have a way back home
But I know they won’t forget my name back home
Cause they know I’m running oh, I’m running south!


あなたは言う
家に帰ったほうがいいって
だけど私には分かっているから
家族はみんな
私の名前を忘れはしない
だってみんな
分かっているから
私が逃げてると
私が南へ逃げてると


Can you see it on my face,
small town girl,
never knew my place
So I got first and lined for the race,
People telling me
to let your dreams go to waste,
waste, waste, waste
But what are dreams
if you never sleep?
Now my dreams are life,
and this life is sweet
Trippin’ in the lights,
a piece of the pie
I think I need a slice,
slice, slice, slice


私の顔みてわかんない?
小さな町から来た女の子だってこと
私の居場所なんて
今まで1度も知らなかった
だから1番
レースに出たの
みんな言う
夢をあきらめたほうがいいって
あきらめろって
だけど
夢って何?
もしもあなたが寝ないとしたら
今の私の夢
それは生き方
そしてこの生き方が最高にスイート
明かりの下ではじけて
そんなの簡単なこと
スライスがひつよーみたい
スライスが
スライスが


/*
slice
スライス

1/8オンスのマリファナ
*/


How can I be lost in the dark?
I thought I was walking on stars,
And even if I wanted took a stop
I can’t go back home,
cause I came this far,
So can you see it on my face, man?
Are you amazed,
the way I make magic in a wasteland
Los Angeles,
California
I love you bitch,
let me lick you and put a stamp upon you!
A flower blooms,
then a bug eats it
I heard a rumor,
should I feed it?
I got a secret,
can you keep it?
Shht! Listen,
listen,
listen!


闇の中
私は迷うわけなんてないし
星たちの上を歩いてると思ってた
もし立ち止まりたいとしても
私は家には戻れない
だって私
こんなに遠くに来てしまったから
私の顔みてわかんない?
驚いた?
荒れ果てた地での
私のマジック
Los Angeles
California
私あなたを愛してる
びっち
私になめさせて
そしてあなたにスタンプ貼らせて
花が咲く
そして虫がそれを食べる
うわさで聞いた
私はそれにえさをあげるべきなの?
私には秘密があって
あなたは守ってくれる?
その秘密
しーっ!
聞いて
聞いてよ
聞いて


In The Dark (Tribute Mixes to Dev) - EP - DJ Definite



SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes