"In My Trunk" by Dev 訳 歌詞







In The Dark (Tribute Mixes to Dev) - EP - DJ Definite

"The Night The Sun Came Up"
by
Dev
の1曲

DUMB BITCH

いっしゅの
確立された
status
らしいです




DEV LYRICS


"In My Trunk"


It's in my Trunk
It's in my Trunk
I got that Dumb Bitch in my Trunk
It's in my Tru-
I got that Dumb Bitch in my Trunk
It's in my Trunk
I got that Dumb Bitch in my Tru- Tru- Tru-


トランクの中に
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる


It's in my Trunk
It's in my Trunk
I got that Dumb Bitch in my Trunk
It's in my Trunk
I got that Dumb Bitch in my Trunk
It's in my Tru-
I got that Dumb Bitch in my Tru- Tru- Tru-


トランクの中に
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる


It was a late night
No Scrabble, Game Night
I'm a handful, Ain't I
Ain't I, Ain't I


夜遅く
ノースクランブル
ゲームナイト
私って
手に負えない
よね?
だよね?
でしょ?


Let me Show You
Back Seat, Front Door you
Pop the trunk
Shut your Mouth and Turn that Shit up


あなたに見せてあげる
バックシート
フロントドア
あなた
トランク開けて
黙ってその音あげて


Will you ride by like there's no one there
And they Stop and Stare, yeah they Stop and Stare
Will you ride by like nobody knows what's in my Trunk
What's in my Trunk


乗りたい?
そこに誰もいないって感じ
みんなが立ち止まってじっと見てる
そうだよ
みんな立ち止まって見てるよ
乗りたいの?
誰も私のトランクの中身なんて知らないって感じ
私のトランクに何が入っているかなんて
誰も知らないって感じ


It's in my Trunk
It's in my Trunk
I got that Dumb Bitch in my Trunk
It's in my Tru-
I got that Dumb Bitch in my Trunk
It's in my Trunk
I got that Dumb Bitch in my Tru- Tru- Tru-


トランクの中に
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる


It's in my Trunk
It's in my Trunk
I got that Dumb Bitch in my Trunk
It's in my Trunk
I got that Dumb Bitch in my Trunk
It's in my Tru-
I got that Dumb Bitch in my Tru- Tru- Tru-


トランクの中に
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる


Ridin' in a Saucy whip
Even if it's costly
I'm a be Flossy
Maybelline
shake Glossy watch out
I'm spending it
Got Bitches on deck and they Mexican
11th Street, Red Line
Don't stop 'till they hit the Bay Side


サイコーにかっこいい車のって
どんなにお金かけても
私めだっちゃうし
メイベリン
たかそーな時計みせびらかして
だって私
それ買うし
オンナのコたち待たせてるし
みんなメキシカン
11thストリート
レッドライン
止まんないで
みんながベイサイドにつくまでは


Will you ride by like there's no one there
And they Stop and Stare, yeah they Stop and Stare
Will you ride by like nobody knows what's in my Trunk
What's in my Trunk


乗りたい?
そこに誰もいないって感じ
みんなが立ち止まってじっと見てる
そうだよ
みんな立ち止まって見てるよ
乗りたいの?
誰も私のトランクの中身なんて知らないって感じ
私のトランクに何が入っているかなんて
誰も知らないって感じで


It's in my Trunk
It's in my Trunk
I got that Dumb Bitch in my Trunk
It's in my Tru-
I got that Dumb Bitch in my Trunk
It's in my Trunk
I got that Dumb Bitch in my Tru- Tru- Tru-


トランクの中に
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる


Got the North,
Got the East,
Got the West with me
So I suggest you better not mess with me
Be Cool, You don't wanna squat them
We could do the fool
but you don't want no problems


北に
東に
西に
私と一緒
いっとくけど
私と面倒起こさないほうがいいよ
クールに
たむろすんのとかナシね
うちらがんがんにさわいでもいいし
でも問題起こしたくないでしょ


It's in my Trunk
It's in my Trunk
I got that Dumb Bitch in my Trunk
It's in my Tru-
I got that Dumb Bitch in my Trunk
It's in my Trunk
I got that Dumb Bitch in my Tru- Tru- Tru-


トランクの中に
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる
それはトランクの中に
あのばかオンナが
私のトランクの中にいる



In The Dark (Tribute Mixes to Dev) - EP - DJ Definite


SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes