スポンサーサイト





SPONSORED LINK



"Breathe" by Dev 訳 歌詞







In The Dark (Tribute Mixes to Dev) - EP - DJ Definite

"The Night The Sun Came Up"
by
Dev
の1曲

この世界観
好き。。


DEV LYRICS


"Breathe"


Are you gonna make me breathe?
Are you gonna make me breathe?
Are you gonna make me breathe?


あなた私に
息させてくれる?
あなた私に
息させてくれる?
あなた私に
息させてくれる?


I ain't no stripper,
but you're making me wanna strip
Ain't no beginner,
but you make me feel like it's my first trip
So give me back the feeling only you can bring me
Away from all the lights of the floor
Way above the ceiling this night's what you make it
[?]
We bout to spark it up-up-up


ストリッパーじゃないけど私
だけどあなたといると
脱ぎたくなっちゃうみたいな
素人なんかじゃないけど私
あなたは私に
初めてって感じにさせてくれる
だから私に
もう1度あの感じを
あなたしかそうしてくれないあの感じ
フロアの明かりが届かないところで
天井よりもずっとずっと高いところで
この夜は
あなたが作ってくれたもの
2人で火花散らすんだから


And if I take it way too far tonight
Out of control,
lost in the light
Before everything fades to black...
Put your lips on me and breathe
Are you gonna make me breathe?


もし今夜
私がやりすぎちゃったら
コントロールできなくなったら
この明かりのなかで
迷ってしまったら
すべてが真っ暗になってしまう前に
あなたの唇で私に触れて
そして息して
あなた私に
息させてくれる?


I'm gonna get ya,
gonna gonna make you fall in love
Take a hold of my body,
tell me what you're dreaming of
Give me back the feeling only you can bring me
Away from all the lights of the floor
Way above the ceiling this night's what you make it
[?]
We bout to spark it up-up-up


あなたを捕まえにいくから
あなたを恋に落としてあげる
私のカラダをぎゅっとして
私には教えて
あなたが何を夢見ているか
そして私に
もう1度あの感じを
あなたしかそうしてくれないあの感じ
フロアの明かりが届かないところで
天井よりもずっとずっと高いところで
この夜は
あなたが作ってくれたもの
2人で火花散らすんだから


And if I take it way too far tonight
Out of control,
lost in the light
Before everything fades to black...
Put your lips on me and breathe
You just gotta help me breathe
Are you gonna make me breathe?
Are you gonna make me breathe?


もし今夜
私がやりすぎちゃったら
コントロールできなくなったら
この明かりのなかで
迷ってしまったら
すべてが真っ暗になってしまう前に
あなたの唇で私に触れて
そして息して
あなた私に
息させてくれる?


I see you standing there
Why are you just standing there?
Better come over here
I need you right now


あなたがそこに立っているのが分かる
どうしてあなた
そこに立ってるだけなの?
こっち来てくれればいいのに
ここにいてほしいのに
あなたに


This is the night the sun came up
Right here, right now

この夜
太陽が昇った
ココに


You just gotta help me breathe
Are you gonna make me breathe?
You just gotta help me breathe


私に息させて
あなたが
あなた私に
息させてくれる?
私に息させて
あなたが



In The Dark (Tribute Mixes to Dev) - EP - DJ Definite



SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes
