"Lightspeed" by Dev 訳 歌詞







In The Dark (Tribute Mixes to Dev) - EP - DJ Definite

"The Night The Sun Came Up"
by
Dev
の1曲


なんもいうことないね
これは

とりあえず
最高。。

らいぶいきてーーー!!


あっ
YouTube
1;40くらいから

それまでは
"Like A G6"



DEV LYRICS


"Lightspeed"


They say I gotta have a plan
I say if you don't burn you won't tan
They say I gotta watch myself
I had my cake and watch it melt
Uh, I'm gonna pack it with a rocket, I'ma cock it
And blow the roof off this boojie club


みんなが言う
計画立てないとって
私は言う
火傷しなきゃ
日焼けはできない
みんなが言う
自分自身を見つめないとって
私には私のケーキがあって
それが溶けちゃうのをずっと見とくの
そして私は
ロケットと一緒
それを包んで
私はしくじる
このブージークラブの屋根を
ぶっ飛ばすの


/*
I had my cake and watch it melt
ケーキを持ってて
それが溶けるのを見てる

have my cake and eat it
自分のケーキは確保したまま
ケーキを食べる

一見不可能と思えるような
いいこと2つを同時に実現する

っていうのの
have my cake and eat it
ことわざ?だと
eat itするのに
ここでは
食べないで
watch it melt
溶けるのをじっと見てる
ってこと
*/

Fuck the haters, gimme some love
Don't be so pretentious
I fake gold like a dentist
And if I said it, then I meant it
He a soccer player, he headed
I'm going lightspeed
Drinking rice drink, dripping Visine
Bitch, cover your eyes
You won't find me
Even beside me you're behind me


私のこと妬んでるやつとか消えて
私を愛して
そんなえらそーにしないでよ
パチもんのゴールド
デンティストみたいに
もし私がそういったのなら
そういう意味だし
彼はサッカー選手
彼がヘッドした
私はいくの
光速で
ライスドリンク飲んで
バイシン目にたらして
びっち
目ぇかくしとけ
私を見つけられないし
私のそばにいるときでも
あなたは私の後ろなの

/*
Visine
バイシン

*/

By the time you on it I'll be off it
By the time you get it I'll be done wit' it
You know that we be going lightspeed ahead
Everybody told me I should slow down
But instead all I could do was take it
Lightspeed out of space and there is no calculation
Tell me, am I out of my head?
Or are we really going lightspeed?


あなたがその気になる頃には
私はもう冷めてるし
あなたがコツをつかむ頃には
私はそれは終わってる
分かるでしょ
うちらは突っ走ってるって
光速で
みんなが私に言ってた
もうちょいスピード緩めたほうがいいんじゃないって
けど私にできたのは
そのスピードを受け入れることだけ
光速で宇宙から飛び出て
もう計算することなんて無理
教えてよ
私おかしい?
それともうちら
ほんとに突っ走ってる?
光速で


We are experiencing some turbulence
It's the Cataracs

私たち
激しい揺れを感じてる
それは
The Cataracs

/*
The Cataracs
アーティスト名

Devの才能を見いだした
アーティスト
*/

If you ain't on my flight you gettin' flown over
Under a palm tree, that's where I'm lying
Like when I tell people I'm sober
Got a devil on one shoulder and an angel on the other one
But I ain't never listened to none of 'em
It's been a crazy road running
And no, I ain't never stopped running
People talking about something
But I, I ain't never heard nothing
The sun is set and the clouds are moving
The sky is black and I'm used to it
We awake all night, who knew it?
I got a dark soul, you could never see through it


私のフライトに乗れなかったら
あんたまじあふれるよ
ヤシの木の下
その場所
私が寝転んでるとこ
酔ってないからって
人に言うときみたいに
片方の肩には悪魔を
もう片方の肩には天使を乗せて
だけど私
悪魔の言うことも
天使の言うことも聞いたことないけど
ありえない道を走り続けてる
だれかがなんか言ってる
だけど私は
私には何も聞こえなくて
太陽が沈む
そして雲が流れてく
空は黒くて
けど私はそれに慣れた
うちらオールで起きてるし
それ
誰か知ってた?
私には悪魔の魂
あなたたちにはそれを
絶対に見透かすことなんてできない


By the time you on it I'll be off it
By the time you get it I'll be done wit' it
You know that we be going lightspeed ahead
Everybody told me I should slow down
But instead all I could do was take it
Lightspeed out of space and there is no calculation
Tell me, am I out of my head?
Or are we really going lightspeed?


あなたがその気になる頃には
私はもう冷めてるし
あなたがコツをつかむ頃には
私はそれは終わってる
分かるでしょ
うちらは突っ走ってるって
光速で
みんなが私に言ってた
もうちょいスピード緩めたほうがいいんじゃないって
けど私にできたのは
そのスピードを受け入れることだけ
光速で宇宙から飛び出て
もう計算することなんて無理
教えてよ
私おかしい?
それともうちら
ほんとに突っ走ってる?
光速で


We are experiencing some turbulence
It's the Cataracs


私たち
激しい揺れを感じてる
それは
The Cataracs


Are we really going lightspeed?
Are we really going lightspeed?
Are we really going lightspeed?


うちらほんとに
突っ走ってる?
光速で
うちらほんとに
突っ走ってる?
光速で
うちらほんとに
突っ走ってる?
光速で


In The Dark (Tribute Mixes to Dev) - EP - DJ Definite


SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes