スポンサーサイト





SPONSORED LINK



"Mr.Saxobeat" by Alexandra Stan 訳 歌詞






"Mr.Saxobeat"
by
Alexandra Stan
の1曲

これ
いい!
Saxobeat!!

お、ぇー
んにゃぁ、んにゃぁ、んにゃぁ


ALEXANDRA STAN LYRICS


"Mr. Saxobeat"


You make me this,
bring me up, bring me down, playing sweet
Make me move like a freak,
Mr. Saxobeat.
He makes me this,
brings me up, brings me down, dancing sweet
Makes me move like a freak,
Mr. Saxobeat.
You make me this,
bring me up, bring me down, playing sweet
Make me move like a freak,
Mr. Saxobeat.
He makes me this,
brings me up, brings me down, dancing sweet
Makes me move like a freak,
Mr. Saxobeat.


私のカラダ
あなたがこうさせる
upして
downして
スイートにプレイして
私のカラダ
ヤバいくらいに動いてる
私のカラダ
あなたがこうさせる
upして
downして
スイートに踊って
私のカラダ
ヤバいくらいに動いてる
ミスターサクソビート
私のカラダ
あなたがこうさせる
upして
downして
スイートにプレイして
私のカラダ
ヤバいくらいに動いてる
私のカラダ
あなたがこうさせる
upして
downして
スイートに踊って
私のカラダ
ヤバいくらいに動いてる
ミスターサクソビート


Oh, yeah, mmm yeah, mmm yeah, mmm yeah...
Oh, yeah, mmm yeah, mmm yeah, mmm yeah...
Oh, yeah, mmm yeah, mmm yeah, mmm yeah...
Oh, yeah, mmm yeah, mmm yeah, mmm yeah...

お、ぇー
んにゃぁ、んにゃぁ、んにゃぁ

Saxobeat, Saxobeat.
Hey, sexy boy, set me free,
don't be so shy, play with me
My dirty boy,
can't you see that you belong next to me.
Hey, sexy boy, set me free,
don't be so shy, play with me
My dirty boy, can't you see,
you are the one I need.


サクソビート
サクソビート
ヘィ
セクシーボーイ
私を自由にして
シャイとかやめて
私と一緒
遊びましょ
私のダーティーボーイ
分からない?
私の隣にいるのよ、あなた
サクソビート
サクソビート
ヘィ
セクシーボーイ
私を自由にして
シャイとかやめて
私と一緒
遊びましょ
私のダーティーボーイ
分からないの?あなた
私が欲しいのは
あなたなの


You make me this,
bring me up, bring me down, playing sweet
Make me move like a freak,
Mr. Saxobeat.
He makes me this,
brings me up, brings me down, dancing sweet
Makes me move like a freak,
Mr. Saxobeat.
You make me this,
bring me up, bring me down, playing sweet
Make me move like a freak,
Mr. Saxobeat.
He makes me this,
brings me up, brings me down, dancing sweet
Makes me move like a freak,
Mr. Saxobeat.


私のカラダ
あなたがこうさせる
upして
downして
スイートにプレイして
私のカラダ
ヤバいくらいに動いてる
私のカラダ
あなたがこうさせる
upして
downして
スイートに踊って
私のカラダ
ヤバいくらいに動いてる
ミスターサクソビート
私のカラダ
あなたがこうさせる
upして
downして
スイートにプレイして
私のカラダ
ヤバいくらいに動いてる
私のカラダ
あなたがこうさせる
upして
downして
スイートに踊って
私のカラダ
ヤバいくらいに動いてる
ミスターサクソビート


SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes
