スポンサーサイト





SPONSORED LINK



"You & I" by Medina 訳 歌詞






"Welcome To Medina"
by
Medina
の1曲


Medina
デンマーク生まれのアーティスト

音が
ほんと
かっこいいんだよね



ってかみんな
英語うまいよね。。


Medina lyrics


"You And I"


Nothing left for me to say
There’s no more wicked games to play
It’s time for me to walk away
I am allright


私に言えることなど
何も残されてなくて
もうこれ以上
イタズラなゲームなどありえない
ここから出て行かなくちゃ
私は大丈夫だから


I feel like I’m on a high
A new beginning that is my life
I’m turning to the rythm of the night
I am allright


ハイな自分を感じているようで
新しい始まり
それが私の生き方
夜のリズムと向き合い
私は大丈夫


The music is making me growing
The only thing that keeps me awake is me knowing
There’s no one here to break me or bring me down
And no one here to hurt me or fool around


音楽が
私をオトナにしてくれる
私を目覚めさせてくれる唯一
それは私の知っていること
誰も私を傷つけたりしない
誰も私を悲しませたりはしない
そして誰も
私を苦しめたりバカにしたりしない
そんな人なんてここには誰もいないから


I have no more time for you to hurt my feelings
Done enough to prove I’m all that I believe in
We are at the end no more stupid lies
I’m better off without you here by my side


あなたのせいで
心傷ついてる時間なんて
もう私にはないから
はっきりと分かったの
私が信じているのは
私自身だってこと
もう終わりだよ
私たち
バカっぽい嘘ももう終わり
あなた無しで
自分ひとりここで生きてくほうが
私にとってはいい生き方だから


So now there is no longer you & I
You & I
You & I
You & I
There is no longer you & I
You & I
You & I
You & I


だからもう
終わりだよ
あなたと私
あなたと私
あなたと私
もう終わりだよ
あなたと私
あなたと私
あなたと私


Don’t care what other people say
I know you fool around all day
Now it doesn’t hurt me anyway
I am allright


他の人がなんて言おうと気にしない
分かってるんだから
あなたはいつもふざけてる
今はもう
そんなことに私は傷つかない
私は大丈夫だから


And when the day turns into night
I’m in a club forgetting you & I
And when I think of how you treated me
You proved me right


昼から夜に変わるとき
私はクラブで
あなたと私のことなど忘れてく
あなたが私のことを
どのように扱ってきたかを思い出す
そしてそれは
私が間違っていないと証明してくれる


The music is making me growing
The only thing that keeps me awake is me knowing
There’s no one here to break me or bring me down
And no one here to hurt me or fool around


音楽が
私をオトナにしてくれる
私を目覚めさせてくれる唯一
それは私の知っていること
誰も私を傷つけたりしない
誰も私を悲しませたりはしない
そして誰も
私を苦しめたりバカにしたりしない
そんな人なんてここには誰もいないから


I have no more time for you to hurt my feelings
Done enough to prove I’m all that I believe in
We are at the end no more stupid lies
I’m better off without you here by my side


あなたのせいで
心傷ついてる時間なんて
もう私にはないから
はっきりと分かったの
私が信じているのは
私自身だってこと
もう終わりだよ
私たち
バカっぽい嘘ももう終わり
あなた無しで
自分ひとりここで生きてくほうが
私にとってはいい生き方だから


So now there is no longer you & I
You & I
You & I
You & I
There is no longer you & I
You & I
You & I
You & I


だからもう
終わりだよ
あなたと私
あなたと私
あなたと私
もう終わりだよ
あなたと私
あなたと私
あなたと私



SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes
