"The One" by Medina 訳 歌詞








Welcome to Medina - Medina

"Welcome To Medina"
by
Medina
の1曲



これ聞いて
すっごいきれいな気持になれた

ほんと

音も歌詞も

今の自分に
すっごい響いた。。

Medinaの
声も

何もかもが
完璧すぎた。


この曲に
出会えてよかった



Medina lyrics


"The One"


you said so many things so many times before
all your empty words were just a painful cover
you always promised me that it would always be
together, you & i would be forever
i was too blind to see you had a hold on me
and i fell for every lie, you were so clever
i tried so hard to read the message in your eyes
but i wont let go of what we have together


とてもたくさんのことを
何度も何度もあなたは言ったよね
あなたの空っぽな言葉はすべて
あなたを守る痛々しいものでしかなかった
いつもあなたは約束してくれた
これからもいつも
2人一緒だと
あなたと私
2人は永遠だと
私、何も見えていなかったから
あなたが私にしがみついていることなんて
分からなかったよ
そして私
1つ1つの嘘を信じてた
私よりずっとうわてだったね
だから私
あなたの瞳に映るメッセージを
読み取ろうと一生懸命だった
だけど私
2人一緒に築きあげてきたもの
それを手放したくなんてないから


there was a time when i was all alone
i never opened up until we found each other
tell me why this has to be so hard
right now i know that we belong right here together


あの頃の私は
いつも1人ぼっち
決して心を開いたことなんてなかった
あなたが私に
私があなたに出会うまでは決して
教えてよ
どうしてこんなにつらいのかな?
そして今
私は分かった
ここに2人
一緒いるべきなんだと


even if we hurt each other so
and even when you lie,?
I just close my eyes and let it go
not afraid to let all my feelings show
you'll always be the one, one, one, one
even if i just wanna run away
and even if i hate all the stupid silly words you say
cant deny with you is where i wanna stay
cuz baby u're the one, one, one, one, one


たとえ2人
傷つけ合うとしても
あなたのつく嘘でさえも
私は目を閉じ
許してしまう
怖くなんてないよ
この気持をさらけ出すことなんて
だってどんなときも
あなただけが私の大切な人だから
大切な人だから
たとえ私が
逃げだしたくなったとしても
あなたの言うバカっぽい言葉が
嫌になったとしても
あなたと一緒
それが私の求めてる場所
そのことを否定なんてできなくて
だってあなたが
私の大切な人だから


yeahh
when you say the words you know i wanna hear
i forget all the pain that i was feeling
i want those yesterdays to slowly disappear
so what u did to me ive already forgiven
you're not the one to blame for all our memories
and that was long before we ever got together
you know its you, i guess that it will always be
cuz you and i belong to one another


あなたには分かってる
私が言ってもらいたい言葉
それをあなたが言ってくれるとき
それまで私が感じてた
心の痛みなんてすべて忘れてしまう
あのころの昨日なんて
ゆっくりと消えてしまえばいいのに
あなたが私にしたこと
そんなこと
私はもう許してる
2人の思い出を責めるのは
あなただけじゃないから
2人が一緒になれるまで
長い時間が過ぎたよね
あなたにも分かってるよね
あなたなんだと
そして多分
それはどんなときも
だって2人
あなたと私はお互いに
一緒にいなくちゃいけないのだから


there was a time when i was all alone
i never opened up until we found each other
tell me why this has to be so hard
right now i know that we belong right here together


あの頃の私は
いつも1人ぼっち
決して心を開いたことなんてなかった
あなたが私に
私があなたに出会うまでは決して
教えてよ
どうしてこんなにつらいのかな?
そして今
私は分かった
ここに2人
一緒いなくちゃいけないんだと


even if we hurt each other so
and even when you lie,?
I just close my eyes and let it go
not afraid to let all my feelings show
you'll always be the one, one, one, one
even if i just wanna run away
and even if i hate all the stupid silly words you say
cant deny with you is where i wanna stay
cuz baby u're the one, one, one, one, one


たとえ2人
傷つけ合うとしても
あなたのつく嘘でさえも
私は目を閉じ
許してしまう
怖くなんてないよ
この気持をさらけ出すことなんて
だってどんなときも
あなただけが私の大切な人だから
大切な人だから
たとえ私が
逃げだしたくなったとしても
あなたの言うバカっぽい言葉が
嫌になったとしても
あなたと一緒
それが私の求めてる場所
そのことを否定なんてできなくて
だってあなたが
私の大切な人だから


there was a time when i was all alone
i never opened up until we found each other
tell me why this has to be so hard
right now i know that we belong right here together


あの頃の私は
いつも1人ぼっち
決して心を開いたことなんてなかった
あなたが私に
私があなたに出会うまでは決して
教えてよ
どうしてこんなにつらいのかな?
そして今
私は分かった
ここに2人
一緒いるべきなんだと


even if we hurt each other so
and even when you lie,?
I just close my eyes and let it go
not afraid to let all my feelings show
you'll always be the one, one, one, one
even if i just wanna run away
and even if i hate all the stupid silly words you say
cant deny with you is where i wanna stay
cuz baby u're the one, one, one, one, one


たとえ2人
傷つけ合うとしても
あなたのつく嘘でさえも
私は目を閉じ
許してしまう
怖くなんてないよ
この気持をさらけ出すことなんて
だってどんなときも
あなただけが私の大切な人だから
大切な人だから
たとえ私が
逃げだしたくなったとしても
あなたの言うバカっぽい言葉が
嫌になったとしても
あなたと一緒
それが私の求めてる場所
そのことを否定なんてできなくて
だってあなたが
私の大切な人だから



SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes