"In Your Arms" by Medina 訳 歌詞







Welcome to Medina - Medina

"Welcome To Medina"
by
Medina
の1曲


あなたの
安心できる場所は
どこですか?

っていうね。。



誰かの腕の中に抱かれていると
安心できる
そんな誰かがいるって
よい☆


Medina lyrics


"In Your Arms"


Silence is filling me up
I tried so many times to reach you
But nothing is never enough
Still I'm trying to get through


静寂が私を支配していく
何度も何度も
あなたに触れようと手を伸ばした
だけど何をしても十分ではなく
今でも私は
乗り越えようとしている


'Cause the distance is filling me
countless tears killing me
caught up in the change of your love
holding on to memories
don't wanna be in between
I'm lost without you


2人の距離が心をいっぱいにしていく
数え切れないほどの涙が
私を苦しめる
あなたの愛は変わってしまった
私はそのことに囚われて
思い出にしがみついてる
行き場を失いたくなんてない
私は彷徨ってしまう
あなたがいてくれないと


(2x)
I just wanna be in your arms
I only wanna feel safe
been waiting for eternity
'cause all I wanna do is be safe, safe, safe


あなたの腕の中で抱かれていたい
安心だと感じたいだけ
永遠に待ち続けてる
だって私が求めているのは
安心だから
安心を感じていたいの


Silence is filling me up
feels like I'm drowning in the water
But nothing is ever enough
And I'm crossing the border


静寂が私を支配していく
それはまるで
水の中で溺れていくように
だけど何をしても十分ではなく
私はその1線を越えようとしている


'Cause the distance is filling me
countless tears killing me
caught up in the change of your love
holding on to memories
don't wanna be in between
I'm lost without you


2人の距離が心をいっぱいにしていく
数え切れないほどの涙が
私を苦しめる
あなたの愛は変わってしまった
私はそのことに囚われて
思い出にしがみついてる
行き場を失いたくなんてない
私は彷徨ってしまう
あなたがいてくれないと


(2x)
I just wanna be in your arms
I only wanna feel safe
been waiting for eternity
'cause all I wanna do is be safe, safe, safe


あなたの腕の中で抱かれていたい
安心だと感じたいだけ
永遠に待ち続けてる
だって私が求めているのは
安心だから
安心を感じていたいの




SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes