"Fever" by Inna 訳 歌詞







Hot - Inna

"Hot"
by
Inna
の1曲


好き
このビート




Inna lyrics


"Fever"


Look in the mirror
Youre my hero
You give me fever
Fever
Slowly with passion
Boy have attraction
Nobody's trying to stop me
Nobody's trying to stop me


鏡を覗き込む
あなたは私のヒーロー
あなたが私をアツくさせる
私をアツく
情熱でゆっくりと
ボーイ
引きつけるものがあるから
誰も私を
止めようとなんてしない
誰も私を
止めようとなんてしない


But I can fall
I can fall
Your the reason that i'm crying
And i dream
I can dream that i'm with you


だけど私
恋におぼれることだってできる
恋におぼれることだって
私が涙を流す理由
それはあなた
そして私は夢見てる
私は夢見てる
あなたと一緒にいる私


Look in the mirror
Youre my hero
You give me fever
Fever
Slowly with passion
Boy have attraction
Nobody's trying to stop me
Nobody's trying to stop me


鏡を覗き込む
あなたは私のヒーロー
あなたが私をアツくさせる
私をアツく
情熱でゆっくりと
ボーイ
引きつけるものがあるから
誰も私を
止めようとなんてしない
誰も私を
止めようとなんてしない


But I can fall
I can fall
Your the reason that i'm crying
And i dream
I can dream that i'm with you


だけど私
恋におぼれることだってできる
恋におぼれることだって
私が涙を流す理由
それはあなた
そして私は夢見てる
私は夢見てる
あなたと一緒にいる私




SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes