スポンサーサイト





SPONSORED LINK



"Selfish" by Medina 訳 歌詞







Welcome to Medina - Medina

"Welcome To Medina"
by
Medina
の1曲


オンナの人は
すこしくらい
selfishのほうが
いいのかもね



これは
Ne-Yo

すきそうなタイプだな



Medina lyrics


"Selfish"


I'm gonna take you
with me to vanilla sky's
Embrace me
I'm gonna take you all so high
I wanna use you up
i want to explore
So when I'm done with you
I know your gonna beg for more
Whatever I want whatever I need
I'm gunna take ya take ya take ya
Whatever I want whatever I need
I'm gunna take ya take ya take ya


あなたも一緒に連れていってあげる
バニラスカイへ
私を抱いて
私があなたを連れていってあげる
とても高いところへ
ヘトヘトにさせたいの
あなたのこと
探検したいの、私
私があなたに飽きた頃
あなたは私にお願いするの
もっともっとって
私が欲しいものがどんなものでも
私に必要なものがどんなものでも
連れていってあげる
あなたのこと
私が欲しいものがどんなものでも
私に必要なものがどんなものでも
連れていってあげる
あなたのこと


Cause I'm selfish
I got an ego as high as a mountain
I'm selfish
I got an ego as big as a mountain
Cause I'm selfish
I got an ego as high as a mountain
I'm selfish
I got an ego as big as a mountain


だって私
わがままだから
私のエゴって
山のように高くって
わがままだから、私
私のエゴって
山のように大きくて
だって私
わがままだから
私のエゴって
山のように高くって
わがままだから、私
私のエゴって
山のように大きいの


When I tell you to stand over there
better be prepared
Because I won't tell you twice
no I won't tell you twice
Cause I'm a queen on my throne
and I get anything I want
So when I tell you to stand over
better be prepared
Whatever I want whatever I need
I'm gonna take ya take ya take ya
Whatever I crave insidious taste
I'm wanna take ya


向こうに立っててってあなたに言うから
準備しといてね
だって私
1度しか言わないし
言わないよ
同じことを2度なんて
だって私
本物のクイーンだから
だから私は手に入れるの
欲しいものはなんだって
向こうに立っててってあなたに言うから
準備しといてね
私が欲しいものがどんなものでも
私に必要なものがどんなものでも
連れていってあげる
あなたのこと
私の望むものがどんなものでも
裏切りの味
あなたを連れてってあげるから
あなたのこと


Cause I'm selfish
I got an ego as high as a mountain
I'm selfish
I got an ego as big as a mountain
Cause I'm selfish
I got an ego as high as a mountain
I'm selfish
I got an ego as big as a mountain


だって私
わがままだから
私のエゴって
山のように高くって
わがままだから、私
私のエゴって
山のように大きくて
だって私
わがままだから
私のエゴって
山のように高くって
わがままだから、私
私のエゴって
山のように大きいの


I slowly ware you down
and weaken all your senses
And there's no disguise
its clear your losing your religion to me...to me


ゆっくりとあなたを
廃人にしてあげる
あなたの感覚もすべて
役に立たなくしてあげるから
隠れることなんてできない
そしてあなたは
私を信じることができなくなっていくのでしょうね


I'm selfish yeah

私ってわがままなの

Cause I'm selfish
Baby I got an ego as high as a mountain
I'm selfish
I got an ego as big as a mountain
Cause I'm selfish
I'm so selfish baby
I got an ego as high as a mountain
I'm selfish
I got an ego as big as a mountain


だって私
わがままだから
私のエゴって
山のように高くって
わがままだから、私
私のエゴって
山のように大きくて
だって私
わがままだから
私のエゴって
山のように高くって
わがままだから、私
私のエゴって
山のように大きいの




SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes
