"Welcome To Medina" by Medina 訳 歌詞







Welcome to Medina - Medina

"Welcome To Medina"
by
Medina
の1曲


このアルバム
"Welcome To Medina"
の1曲目

やばい
始まりのbass

ってか
いい曲ばっか!
このアルバム



ほんと
すべてを聴いて欲しい
見て欲しい
っていうのが
完璧に
伝わってくる


これがオリジナル
こっちのほうが
かっこいい気もする!
何言ってるかわからないけど>< 笑



Medina lyrics


"Welcome To Medina"


I'm naked for you just like a stripper
I'll take you any place you wanna see
Know it's right here in my hands
I'm gonna feed ya


私は裸
あなたに見て欲しくて
ストリッパーのように
どこへでもつれてってあげる
あなたのみたいと思う場所
分かるでしょ
ここだよ
私の手の中で
あなたにあげる


I wanna feed you in your secret fantasies
Falling in a trance we're going deeper
So when you're touching yourself you're touching me
And you never tasted anything thats sweeter
Cus i'm everything you're wanna me to be

あなたの秘密のファンタジー
そこであなたにあげたいの
トランスに落ちて
もっともっと
2人深くまで
あなたが自分に触れるとき
それは私に触れてるの
こんなスイートな感じ
味わったことないでしょ
だってあなたが私に求めてるもの
そのすべてが
私にあるから


Cus I have just been waiting
I've been waiting
I've been waiting for you
I know that you are the real thing
My lovers are true
This is all
This is all
dedicated to you
Welcome to my World


私ずっと待ってたんだから
ずっと待ってた
ずっと待ってた
あなたのこと
知ってるよ
あなたはホンモノ
私の恋人達も真実
これがすべて
これがすべて
あなたに捧げるの
ようこそ
私のワールドへ


So tell me are you waiting
are you waiting
Are you waiting for me?


教えて?
あなたは待っててくれた?
待っててくれたの?
あなたは待っててくれた?
私のことを


I got a whole museum that I want you to see
Ain't no telling what could happen when you let it begin
I know you wanna come in


ミュージアムがあるの
あなたに見てもらいたいミュージアム
あなたがそれを始めてしまったら
誰にも分からない
そこでなにが起こるかなんて
だけどあなた
入ってみたいんでしょ?


So Welcome to Medina

ようこそ
Medinaワールドへ


Now that your here, i gotta meet ya
I wanna know if you'll be my erotic thrill
Is it wrong for me to really wanna keep ya?
Can you take me like a pocket full of pills?


あなたが今ここに
私あなたに会わなくちゃ
知りたいの私
あなたはなってくれるの?
私のエロティックスリルに
あなたのこと
引き止めたいって心から思ったら
私ダメかな?
ポケットいっぱいのピルのように
私を飲める?
あなたに


Cus I have just been waiting
I've been waiting
I've been waiting for you
I know that you are the real thing
My lovers are true
This is all
This is all
dedicated to you
Welcome to my World


私ずっと待ってたんだから
ずっと待ってた
ずっと待ってた
あなたのこと
知ってるよ
あなたはホンモノ
私の恋人達も真実
これがすべて
これがすべて
あなたに捧げるの
ようこそ
私のワールドへ


So tell me are you waiting
are you waiting
Are you waiting for me?


教えて?
あなたは待っててくれた?
待っててくれたの?
あなたは待っててくれた?
私のことを


I got a whole museum that I want you to see
Ain't no telling what could happen when you let it begin
I know you wanna come in


ミュージアムがあるの
あなたに見てもらいたいミュージアム
あなたがそれを始めてしまったら
誰にも分からない
そこでなにが起こるかなんて
だけどあなた
入ってみたいんでしょ?


So Welcome to Medina

ようこそ
Medinaワールドへ




SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes