"I'm Sorry" by Ne-Yo 訳 歌詞






大好きな1曲


この曲聴くと
汚れた自分を少しだけ
きれいにしてくれるような気がするから

そして少しの
勇気ももらえる気がする




Ne-Yo lyrics


"I'm sorry"


Momma I'm sorry
You know I never meant to hurt you, no.
But I'm in love with the boy next door.
Momma, please understand
And momma I'm so sorry
But I don't think that I can let him go
I'm in love with the boy next door


ママ
ゴメンね、
ママを傷つけるつもりなんてなかったの
本当だよ
だけど私
好きになっちゃったよ
普通の男の子
ママ
お願い、分かって
そしてママ
本当にごめんなさい
だけど私
あきらめられないよ
彼のこと
恋しているから
普通の男の子に


[Verse 1:]
Starring at your picture
My vision is blur
My eyes are feeling petit
With every word.
They're trying to tell me
I'm only a kid and that I
Can't be in love
I don't know what it is.
And they keep trying to confince me
that you ain't no good for me
(You're too young to know, baby, just let it go.)
And they just won't accept what we are
And what we can be
(So this letter reads)
Momma, please understand.


あなたの写真をみつめていると
私の視界は涙でかすむ
1つ1つの言葉に
私の瞳は孤独を感じてる
パパとママが言おうとしてる
私は1人娘だし
恋なんかしちゃだめって
どうしてそんなこと言うかなんて
私には分からないけど
パパとママは私に言い聞かせようとしてる
あなたは私にふさわしいカレシじゃないって
(あなたはまだ若いから分からないかもしれないけどね
あの男の子のことは忘れないさい)
パパとかママは認めてくれない
私たち2人にあるものを
そしてこれからの2人を
だから手紙にこう書くの


[Chorus:]
Momma I'm sorry
You know I never meant to hurt you, no.
But I'm in love with the boy next door.
Momma, please understand
And momma I'm so sorry
But I don't think that I can let him go
I'm in love with the boy next door
Momma, please understand


ママ
ゴメンね、
ママを傷つけるつもりなんてなかったの
本当だよ
だけど私
好きになっちゃったよ
普通の男の子
ママ
お願い、分かって
そしてママ
本当にごめんなさい
だけど私
あきらめられないよ
彼のこと
恋しているから
普通の男の子に
ママお願い
分かってね


[Verse 2:]
And I know that she
Thinks that I'm young and naive
Don't know what's good for me
Think of your future
She says with tears in her eyes
(Don't throw away your dreams)
About loving some guy.
Momma please have more faith in me
you didn't raise a fool
I'm gonna stay by ya side
though I know you don't want me to
So this letter reads.
Momma, please understand


分かってる
ママが思ってるって
私にはまだ早いし
まだ私は世間知らず
私にとって何がいいのか
私の将来を思って
ママは言う
目には涙を浮かべて
あなたの夢をあきらめないで
ちゃんとした人を愛するっていう夢
ママ
お願いだよ
もっと私を信じてよ
あなたが育てたのは
バカな娘じゃないんだから
ママのそばに居たいけど
それはママも望んでないよね
だから手紙にこう書くの
ママお願い
分かってね


[Chorus:]
Momma I'm sorry
You know I never meant to hurt you, no.
But I'm in love with the boy next door.
Momma, please understand
And momma I'm so sorry
But I don't think that I can let him go
I'm in love with the boy next door
Momma, please understand


ママ
ゴメンね、
ママを傷つけるつもりなんてなかったの
本当だよ
だけど私
好きになっちゃったよ
普通の男の子
ママ
お願い、分かって
そしてママ
本当にごめんなさい
だけど私
あきらめられないよ
彼のこと
恋しているから
普通の男の子に
ママお願い
分かってね


[Bridge:]
Nothing I can say to
Make you feel the way you feel
But finally i found the love
that I know is real, really real
And I ain't gonna give it up
Not for nothing
I ain't gonna give it up (noo)
So momma...
Momma, Please understand!


何を言っても
私の気持なんて分かってもらえないけど
だけどやっと
私は見つけたの
本当の愛を
それが本物の恋だと分かるから
本当の気持だって
だから私
簡単にあきらめたりしない
あきらめたりしないから
だからママ
ママお願い
分かってよ



SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes