"Trouble" by Ne-Yo 訳 歌詞






Ne-Yo
好きだよね
アブない女の人


トラブルでしかないのに
惹かれちゃうっていう
><

分かるけどね
すごく
!!!


Ne-Yo lyrics


"Trouble"


Sweet,
she like to model for me
The way she wear it is dangerous
She walk around me like a predator
And I'm something to eat
Nothing to her but a treat
Something she play with and leave alone
And I can't help it but to let her use me


いいねぇ
そのコ、喜んでモデルになるんだ
ぼくのためなら
それを着てる彼女は危険
彼女ぼくの周りを歩いてる
狩をするかのように
そしてぼくが獲物なんだ
彼女にはご馳走でしかないくて
ちょっと遊んで
その後には興味なんて示さない
ぼくにはどうすることもできなくて
彼女のいいようにされるしかないんだ


Every little about her says she's trouble
(trouble)
And every little she do just makes me want her more
More and more
She melts, melts herself all over me
As sexy candle but so much hotter
Pain is just pleasure with the volume up
I want it louder
Oh, I'm spending all my money on her
No matter where I go there she is
Half-naked waiting for me
(waiting for me)
Waiting for me
(waiting for me, oh)


彼女の小さな1つ1つまでもが言うんだ
彼女はトラブル
トラブル
そしてほんの小さな彼女の動きが
ぼくに彼女を求めさせてる
今よりも強く
強く、今よりも強く
彼女が溶けていく
ぼくの上で彼女が
キャンドルのようにセクシーで
だけどキャンドルよりもアツく
痛みも快楽になる
ボリュームを上げて
もっと大きくして欲しいんだ
全財産を彼女につぎ込みそうだよ
ぼくがどこに行こうと
彼女はそこにいる
肌を露出してぼくを待ってる
ぼくのことを
ぼくのことを待ってるんだ
ぼくのことを


Every little about her says she's trouble
(trouble)
But every little she do just makes me want her more
More and more


彼女の小さな1つ1つが言うんだ
彼女はトラブル
トラブル
そしてほんの小さな彼女の動きが
ぼくに彼女を求めさせてる
今よりも強く
強く、今よりも強く


Every little about her says she's trouble
(trouble)
But every little she do just makes me want her more
More and more


彼女の小さな1つ1つが言うんだ
彼女はトラブル
トラブル
そしてほんの小さな彼女の動きが
ぼくに彼女を求めさせてる
今よりも強く
強く、今よりも強く


More and more, Hey
More and more
More and more, Oh


より強く
今よりも強く
より強く
今よりも強く



SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes