"Piano" by Ne-Yo 訳 歌詞







Ne-Yo!

サイコーだよ
!!!!


まちがいない
ホント


Ne-Yo lyrics


"Piano"


Someone point me in the right direction
Tell me where’s the nearest piece of mind?
I’m going crazy


誰かぼくを
正しい方へと導いてくれ
教えてよ
どこにあるの?
ここから1番近いぼくの心のカケラは
変になっちゃいそうだよ


Knight in shining armor in the distance
He sees the angel threatening my life
Why won’t he save me?


輝く鎧に身を包んだ騎士が遠く
ぼくを襲おうとしている天使を見てる
どうして騎士は
ぼくを助けてくれないのだろう?


All I want is somebody to give a damn
Notice that I’m struggling and lend a hand
They say
Everybody needs someone to understand
Well damnit that includes me too


ぼくが求めてるのは
ぼくに目を向けてくれる誰か
ぼくが苦しんでいると気づいてくれる誰か
ぼくに手を差し伸べてくれる誰か
誰もがみんな
理解してくれる人を求めてる
そしてそれは
ぼくにも言えることなんだ


And all I want is someone to be there for me
Someone that genuinely cares
But I’m just dreaming
It’s like I’m silently screaming


そしてぼくが欲しいのは
ぼくのために
いつもそこにいてくれる誰か
本当に気にかけてくれる誰か
でもぼくはただ
夢を見てるだけなんだ
それはきっと
声を出さずに叫んでいるかのようで


Even though I’m totally surrounded
I feel like I’m in here by myself


たとえどんなに大勢に囲まれていても
ぼくはここに1人ぼっち
そう感じているんだろうな


How about you do it cuz you love me?
Not cuz you want something in return
Is that so crazy?
Crazy


ぼくのことを愛してくれているなら
君がその誰かになってくれないか?
見返りに何かを求めているからではなくて
それってそんなに変なことかな?
おかしいかな?


In the middle of the sea of helpless
But see, I never learned how to swim
Somebody save me
Somebody save me


絶望の海の真ん中で
だけどそう
ぼくは今まで
泳ぐということを学ばなかったんだ
ぼくを助けて
誰か
助けて
誰かぼくを


All I want is somebody to give a damn
Notice that I’m struggling and lend a hand
They say
Everybody needs someone to understand
Well damnit that includes me too


ぼくが求めてるのは
ぼくに目を向けてくれる誰か
ぼくが苦しんでいると気づいてくれる誰か
ぼくに手を差し伸べてくれる誰か
誰もがみんな
理解してくれる人を求めてる
そしてそれは
ぼくにも言えることなんだ


And all I want is someone to be there for me
Someone that genuinely cares
But I’m just dreaming
It’s like I’m silently screaming


そしてぼくが欲しいのは
ぼくのために
いつもそこにいてくれる誰か
本当に気にかけてくれる誰か
でもぼくはただ
夢を見てるだけなんだ
それはきっと
声を出さずに叫んでいるかのようで


Somebody to catch me when I fall
Somebody to help me through it all
Someone I can trust
Tell me if I’m asking too much


ぼくが倒れそうになったら
そのぼくを助けてくれる誰かが
最後までぼくを
手助けしてくれる誰かが
ぼくが信用できる誰かが
教えてよ
ぼくは多くを求めすぎなのかな?


All I want is somebody to give a damn
Notice that I’m struggling and lend a hand
They say
Everybody needs someone to understand
Well damnit that includes me too


ぼくが求めてるのは
ぼくに目を向けてくれる誰か
ぼくが苦しんでいると気づいてくれる誰か
ぼくに手を差し伸べてくれる誰か
誰もがみんな
理解してくれる人を求めてる
そしてそれは
ぼくにも言えることなんだ


And all I want is someone to be there for me
Someone that genuinely cares
But I’m just dreaming
It’s like I’m silently screaming


そしてぼくが欲しいのは
ぼくのために
いつもそこにいてくれる誰か
本当に気にかけてくれる誰か
でもぼくはただ
夢を見てるだけなんだ
それはきっと
声を出さずに叫んでいるかのようで



SPONSORED LINK


テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽


コメントの投稿

非公開コメント

search in 男子洋楽部++
recent posts

SPONSORED LINK



Links
WeeklyChart/CATEGORY
iTunes